Intrebari frecvente

Daca nu gasesti mai jos raspunsul la intrebarea ta, poti oricand sa ne contactezi. Echipa noastra de operatori este pregatita sa iti ofere suport telefonic, pe email sau pe chat in timpul programului de lucru.

Cum pot plasa o comanda?

Dupa ce ai ales produsele pe care vrei sa le achizitionezi,  poti plasa comanda fie online (nu este nevoie de cont), fie telefonic in timpul programului de lucru.

Comanda minima pentru produsele livrate prin curier este de 30 RON. Comenzile sub aceasta valoare pot fi ridicate din sediul IT-SH fara nicio taxa de livrare/manipulare.

Prin ce modalitati pot plati o comanda?

Pentru plata comenzilor ai la dispozitie urmatoarele modalitati:

  • plata ramburs (pentru produsele ridicate din sediul nostru sau cele livrate de catre curier la adresa specificata de tine)
  • plata online cu cardul: prin platforma securizata EuPlatesc, sub forma de plata integrala sau in maxim 3 rate, fara dobanda (verificati cardurile acceptate pe pagina „Rate”)
  • transfer bancar: folositi numarul comenzii ca referinta pentru plata. Verificati stocul inainte de a face plata.Livrarea produselor se va face dupa primirea sumei in contul firmei.

Pentru a nu intampina neplaceri cauzate de variatia stocului, te rugam sa verifici telefonic, pe mail sau pe chat cantitatea fizica inainte de a efectua o plata online sau prin transfer bancar

Am comandat un produs care nu mai este in stoc. De ce nu apare stoc 0 pe site?

Stocul variaza in functie de comenzile online si cele telefonice. Deoarece unii clienti aleg sa plaseze comanda telefonic, stocul online al produsului nu se modifica automat, acest lucru efectuandu-se manual.

Din acest motiv, echipa noastra iti ofera consultanta gratuita pentru a gasi un alt produs care sa corespunda cerintelor tale.

Cand se livreaza comanda?

Pentru comenzile online vei fi contactat(a) de catre un operator de la vanzari pentru confirmarea acesteia. Urmatoarea etapa este pregatirea comenzii (testarea, curatarea si ambalarea produselor). Comenzile se proceseaza in ordinea in care sunt plasate, drept urmare poate aparea o intarziere in predarea coletului tau catre curier, acest lucru efectuandu-se a doua zi lucratoare.

De regula, comenzile confirmate sunt trimise in aceeasi zi (cu exceptia zilei de sambata).

Beneficiez de transport gratuit?

Daca suma finala din cosul tau este egala sau mai mare de 125 RON, beneficiezi de transport gratuit.

Coletele se livreaza doar prin firmele de curierat Urgent-Cargus si Bookurier.

Pentru comenzile sub 125 RON, costul transportului este de 25 RON (pentru coletele sub 10 kg)

 

Care este diferenta dintre produsele Second Hand si cele Refurbished?

Produsele pe care le comercializam provin din tari precum Franta, Anglia, Germania, Olanda si reprezinta stocuri nevandute sau refurbished de la companii mari din aceste tari.

Produsele second hand prezinta urme de uzura, mici imperfectiuni. Acestea sunt testate si curatate inainte de a fi livrate. Nu au instalat sistem de operare.

Produsele Refurbished reprezinta sistemele second hand care au instalat sistem de operare prin programul Windows Refurbished. Acestea sunt curatate, testate si au instalat sistem de operare cu licenta Refurbished.

Pot face upgrade la produsele pe care vreau sa le achizitionez?

Daca ai gasit un produs pe site dar nu indeplineste exact configuratia de care ai nevoie, poti face upgrade.

Verifica disponibilitatea componentelor in stoc (poti face asta pe chat, telefonic sau pe mail) apoi plaseaza comanda cu mentiunea upgrade-ului pe care il doresti.

Imprimantele vin cu cartusul plin?

Imprimantele se comercializeaza cu toner in proportie variata (intre 20-90%). Nu tinem o evidenta a nivelurilor de toner din imprimantele care sunt in stoc.

Anumite produse au cartusul incarcat 100%(full). Acest lucru este specificat in titlu.

Cu ce accesorii se livreaza calculatoarele?

Calculatoarele se livreaza impreuna cu cablu de alimentare.

In pretul afisat nu sunt incluse: monitor, alte cabluri, tastatura, mouse

Calculatoarele second hand se comercializeaza fara sistem de operare.

Calculatoarele Refurbished au sistem de operare preinstalat Windows Refurbished (7 Home, 7 Pro, 10 Home sau 10 Pro)

Ce semnificatie au gradele de uzura ale monitorelor?

Grad A

  – Testat si 100% functional

  – Urme usoare de uzura pe carcasa

Grad -A

  – Testat si 100% functional

  – Mici zgarieturi

  – Mici pete de presiune

Grad B

  – Testat si partial functional

  – Zgarieturi profunde 

  – Dungi de pixeli

  – Pete mari de presiune

Unde pot vedea produsele inainte sa le achizitionez?

Showroom-ul nostru este situat in Prelungirea Ghencea 81B, Bragadiru Ilfov. Momentan este singurul magazin, aici aveti posibilitatea de a vedea si achizitiona produsele dorite.

Ca metode de plata acceptam: numerar, plata cu cardul, plata in rate doar cu Card Avantaj.

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

O comanda activa poate fi anulata telefonic la nr 0730 650 961 sau pe mail la adresa comenzi@it-sh.ro

Modificarea unei comenzi se poate face telefonic, pe mail sau plasand o alta comanda. In cazul in care faci o alta comanda, avem rugamintea sa ne anunti in vederea anularii celei gresite.

In cat timp este reparat un produs defect?

Din momentul in care coletul ajunge la sediul nostru, termenul maxim de remediere in service este de 30 de zile. De cele mai multe ori, produsul este reparat intr-un termen mai scurt.

Am primit alt produs decat cel comandat

In cazul in care comanda ta ajunge incompleta sau produsele sunt diferite decat cele comandate (si nu ai fost anuntat de modificare), avem rugamintea sa ne contactezi la nr 0730 650 961 pentru a remedia problema intr-un timp cat mai scurt.